Акценти
Измежду богатата функционалност на СТЕПС, сме подбрали седем акцента. Нека ги разгледаме.
1. ЦЯЛОСТНОСТ

Единна и хармонична среда за планиране, отчитане и контрол! Край на ръчното прехвърляне на данни от една система в друга. Край на хаоса от данни, разхвърляни по компютрите на безчет служители. Край на безкрайните телефонни разговори за уточнения между служители. Всичко в една единна система. От планирането, през отчитането - до контрола.
Доставките се извършват от дълга верига различни хора. Те трябва да могат да обменят безпроблемно информация, за да работят ефективно! Цялостна система означава: всяка промяна на данни в нея се отразява на момента и е видима от всички!
Цялостна система е тази, която е единствен източник на информация за всички в компанията. Включително в нея са интегрирани и специализирани услуги от външни парньори. Като GIS услугите, предоставяни от Датекс. Или флийт информацията, събирана от Dynafleet системата на Volvo.
ЦЯЛОСТНОСТ – Трябва ли да сте в офиса, за да работите със системата? Трябват ли ви специални настройки? Трябва ли ви специален софтуер? Не, не и не. Само достъп до интернет. Това е. Може би знаете, че вече някои авиокомпании предоставят интернет на 10000 м над земята?
ЦЯЛОСТНОСТ – В сухопътния транспорт са обособени три основни типа услуги: куриерски, карго и цели/частични товари. Всяка една е транспортна задача – взимане и доставка. Но и трита вида имат своите специфики. Има множество отделни решения за всеки един вид. Няма ли да е чудесно, ако може всички те да се управляват в една единна система? Това е нашето решение.
2. СЕБЕСТОЙНОСТ

Да започнем с пример. Идва клиент и иска оферта. Нека да кажем, за превоз ежеседмично на по 5 палета до Пазарджик и Каспичан? Или да се разнесат 1000 новогодишни картички из страната? Как ще определите цената? Ще седнете, ще се замислите, ще погледнете горния десен ъгъл и... от опит ще дадете цена. Няма ли да е велико, ако имате такъв инструмент, с който да знаете точно колко ви струва транспорта за такъв вид пратки и съответно до колко може да отстъпите в цената? Е, ние ви го предоставяме. Да, ние имаме строен механизъм за предварително изчисление на себестойността на всеки отделен товар. Всеки отделен товар! Важното е и, че този механизъм разполага с богат набор възможности да се настройва към спецификите ви и да отговаря на реалността. Незаменимо е за офериране. Наистина.
СЕБЕСТОЙНОСТ – Освен преимуществата при ценообразуване и офериране, предварителното определяне на себестойността дава възможност за таргетиране и бюджетиране. Служителите могат да имат ясни цели. Повече от това: постоянно могат да наблюдават чрез справки в системата как се движат.
СЕБЕСТОЙНОСТ - Определяне на себестойност на всеки един отделен товар дава още едно значително преимущество: още докато тече текущия отчетен период, вие имате възможност за анализ на рентабилността. Няма да чакате да свърши периода, да се случат незнайни сакрални счетоводни събития и едва тогава, постфактум да разберете накъде сте се движили. Не. Ние даваме ясна картина още докато се случват нещата. Фантастично е, нали?
3. ДАННИ В РЕАЛНО ВРЕМЕ

Важните събития в логистиката и транспорта се случват в реалния свят: по улица, в складове и магазини. Там е бойното поле. Трябва ли да чакате някой да се върне в офиса, за да стане ясно какво е свършил? Трябва ли да има оператори, които да набиват данните му? Това е отживелица. Ние вярваме, че информацията трябва да се събира още докато се случва. И колкото повече, толкова по-добре.
Ние сме заложили на телефона – андроид смартфон, - като основно работно устройство за всеки, който ще извършва доставки. Телефонът, като един универсален инструмент. Телефонът като средство, което всички така или иначе имаме.
Ние специално разработихме приложение за андроид, което работи самостоятелно и периодично се синхронизира с основната система. На него куриерът получава задачите си, без някой специално да му се обажда. Маркира какво е извършил. Има възможност да прави снимки на опаковката. Да се обажда директно на телефона за контакт за всяка доставка. Да събира доказателство за доставка, подписи - направо върху екрана на телефона! С мобилен фискален принтер може да се печатат фактури, касови бонове, протоколи, разписки. И всяко нещо извършвано от оператора, почти в реално време се предава обратно в системата и остава следа. Няма нужда от допълнителни оператори, които да въвеждат някакви данни впоследствие. Всичко става автоматично. Изумително, нали!
4. АВТОМАТИЗАЦИЯ

Докато подготвяхме представянето ни се струваше, че думата магия е по-подходяща за наименование на този акцент. Представете си следния сценарий: клиент въвежда заявка за събиране в системата ви. Адресът се изписва без значение как - на кирилица или латиница; без отделни полета за улица, квартал и т.н.; и без оглед на правописни грешки.
И в миг, без някой да се намеси, точно определен шофьор получава задачата си. И събира заявката. Ето това е магия!
5. КАЧЕСТВО

Всяка логистична задача има определен срок на доставка. Случва ли се да закъсняват товари? Случва се. Искате ли да имате статистика на закъснелите товари? Искате ли да имате измерими показатели за качеството за всеки служител? А искате ли да разберете още докато се движи товарът, че закъснява?
Ние имаме решение за вас.
6. МОБИЛНА РЕВОЛЮЦИЯ

Живеем в революционна ера!
От представянето на iPhone насам се появиха невероятни възможности. В едно сравнително евтино устройство се комбинира телефон, интернет комуникатор, камера, скенер, GPS тракер, компютър и много други, дребни на пръв поглед сензори. Вече има смартфони с параметри като сървъри от преди 10 години! И са все по-широко разпространени. До степен, в която бизнесът би могъл да се възползва от това, че служители и/или партньори имат такива лични устройства! Загуба на устройство може да бъде бързо заменена – няма нужда от специализирани доставчици на индустриални мобилни устройства!
Комбинирането на толкова много устройства в едно дава уникални възможности! Ние бързо открихме, че винаги има повече информация, която може да бъде събрана и да помогне във всеки един работен процес.
Какво ще кажете, ако при доставките можете да знаете дали служителя се е обаждал на клиента и колко дълго е говорил с него? Без необходимост да минават през специална централа! Или пък да знаете мястото, на което е бил даден изпълнител, когато е поставял статус за изпълнено на дадена задача?
Друг пример. Как обикновено се запазват снимки на щети? Може би сте виждали процес, при който с фотоапарат се обхождат и снимат повредени пакети, след което снимките се източват на компютър и една по една ръчно се присъединяват. Коя снимка за кой пакет беше? Какво ще кажете за процес, при който с телефон се сканира първо етикет и след това се снима повредения кашон? И това е всичко! Снимката веднага става достъпна за обработка в отдела по застраховки.
Изумително е наистина, какви нови хоризонти се появяват!
7. САМОСТОЯТЕЛНИ МОДУЛИ

Вече имате система, от която сте доволни, но искате да я осъвремените с модул за събиране на данни в реално време с мобилни телефони? Имаме две готови решения за вас. Първото е за транспорт, където обикновено имаме списък адреси за посещение и информация какво има на всеки адрес. Второто решение е за дистрибуция на стоки по обекти.
С нашите решения бихте могли с минимум инвестиции да разширите доста съществуващата си система: защото голяма част от същността на всяка дейност е да разполага с реални, навременни данни.
Резюме
В резюме. Представихме ви нашата...
- Цялостна интегрирана система;
- С възможности за предварително изчисление на себестойността на всяка пратка;
- С модули за събиране на данни в реално време от андроид смартфони;
- С висока степен на автоматизация на разпределението на задачите за събиране и разнос, както и придвижване в опорна мрежа от офиси;
- С възможност за контрол на качеството на извършваните услуги;
- Следваща тенденциите в мобилната революция;
- Имате възможност да интегрирате модули от нея във ваши системи.
Вярваме, че никога досега система от такъв клас не е била по-достъпна.